luni, 21 aprilie 2008

Acolo


Sanziana: Uei, maine e ziua lu Tzu.

Irina: Chiar, chiar, chiar! Tre` sa-i luam cado!

Maria: Da, stiu eu ce! Am vazut la magazinu` ala de hipioti o tagarta de aia de care vrea ea.

Irina: Unde-i asta?

Sanziana: Acolo, mah! Doar stii...

Irina: A, da, da, da!Acolo.

Valentina: Eu nu stiu.

Sanziana: Lasa, tu esti mica. (o pupa adorabil pe gura ca pe-un copil distrat)

Maria: Deci mergem acolo maine dimineata?

Irina: Eu nu pot sa ajung acolo maine dimineata.

Sanziana: Si-atunci cand sa mergem acolo?

Irina: Mai, eu pot sa ajung acolo dupa Ciomu. La patru.

Sanziana: Da` la cat se inchide acolo?

Maria: Creca pe la sase...cam pe-acolo.

Valentina: Vreau si eu sa merg acolo.

Sanziana: Lasa, tu esti mica. Te ducem noi. (o mangaie adorabil pe cap ca pe-un copil handicapat)

Irina: Da` Tzu sigur vrea tagarta?

Sanziana: Ei, cacat! N-ai vazut ce rucsac are? Parca ii de la casa de copii, da` pe bune! Haideti, uei, sa-i luam tagarta!

Irina: Bine, ii luam tagarta. Da` de care?

Maria: De aia mare, cu dungi si buzunar in fata.

Valentina: Daaa, cu rosu si verde!!

Irina: Bun, deci maine ii luam lu` Tzu tagarta mare cu dungi rosii si verzi si buzunar in fata.

Tzu: Da, da, da!! Da` vedeti sa nu-i spuneti!!!!



...



Tzu: Sanziana, vrei sa-mi dai rucsacu`? E la tine de trei zile.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Copyright 2008-2009 @ V.V.