luni, 21 aprilie 2008

Noi 6 in cort


Intai de toate, tre sa lamurim niste aspecte:
IRINA: Studenta la medicina in Bucuresti, il are ca profesor de anatomie pe stimatul domn Ciomu, care o streseaza pana la caderea parului. Am impartit aceeasi clasa timp de 8 ani, apoi am fost colege de liceu inca 4 ani. N-as putea renunta niciodata la prietenia ei...pentru ca stie prea multe depsre mine!:D
SANZIANA: Studenta la FJSC in Bucuresti, the evil twin of Kramer, stem prietene si iubite:)) de cam 9 ani, in prezent se iubeste rau cu prietenul meu telepatic, Seth.
TZU: Studenta la Arhitectura in Bucuresti, locuieste in caminele din Teiul Doamnei, ceea ce i-a schimbat viata radical, l-ar bate si pe Anthony Hopkins in Tacerea Mieilor la blink-off.
MERI: Studenta la Geografie in Bucuresti, fosta colega de banca din liceu, partenera de incredere in ce priveste gusturile in materie de baEti, rock, negru si gri, ochelari, glume cretine, miscari de dans mai ceva ca elaine benes. Plus cel mai tare posterior pe o raza de 3 km in afara tarii:D
CEZARA: Cel mai greu moment de pana acum a fost s-o las pe Cez sa plece in Canada, acum vreo 5 ani. Stem prietene de pe vremea cand ne jucam cu putza-n nisip, la gradinita si, chiar si acum, la atata amar de distanta, am ramas Wednesday si Morticia.
VALENTINA: Studenta la Comunicare si relatii publice in Iasi, spera la un viitor prolific si misogin alaturi de Bogdan Naumovici si incearca sa prinda trenul de Bucuresti ca sa-i mai vada si pe ceilalti retarzi din cand in cand.

Sanziana: Bai, ce curu` meu faci?!!
Valentina: Ma gandesc.
Sanziana: Ahahahaha! NU, serios! Ce curu` meu faci cu genunchiul ala?!!
Valentina: Care?
Sanziana: Primul.
Valentina: Dreptu` sau stangu`?
Sanziana: Dracu` stie! Primul.
Valentina: Asta?
Sanziana: Care asta?
Valentina: Pe care ti l-am bagat in coaste.
Sanziana: Coastele cui?
Valentina: Deci nu e asta. Celalalt.
Sanziana: Poate, dar nu e sigur.
Valentina: Pai daca nu is coastele tale, nu e ala. Uite!
Irina: Auuu! Ce curu` meu imi bagi in coaste?!!
Valenina: Genunchiul.
Irina: De ce???
Valentina: Pentru ca nu e ala!\
Irina: Ala ce???
Valentina: Genunchiul! E celalalt. Na!
Sanziana: `Zda ma-tii! Doare, proasto!
Valentina: Vezi ca nu era ala?
Sanziana: Vrei sa zbori afara la Tzu??
Tzu: Care Tzu?
Sanziana: Uei, Tzu e aici.
Irina: Sclipitor, Sanziana! Acuma pot sa dorm??
Sanziana: Nu, ca ma dor burtile.
Valentina: De ce?
Sanziana: Ca m-ai violat cu genunchiul, proasto!
Valentina: Ti-a placut?
Sanziana: MI-a placut pe dracu`! O sa fat un hemotom.
Tzu: O sa ce??
Sanziana: Un hematom.
Tzu: Nu, bai, o sa ce??
Sanziana: Un hemoatom. Nu stii ce-i ala??
Irina: O sa FETE un hematom? Gata? Ii bun? Mai aveti discutii din astea inteligente?
Sanziana: Uei, tu dormi acolo, viseaza la Ciomu!
Irina: Vrei o lingura??!!!
Sanziana: Taci acolo sau iesi afara la Tzu!
Tzu: Tzu?
Sanziana: Uei, Tzu e aici.
Irina: Genial!
(Intra Cezara cu Maria)
Cezara: Nu-mi amintesc my spot!
Valentina: Si te-ai tinut?
Cezara: Ei, daaaa! Am marcat altu`.
Maria: A sapat o mica groapa.
Valentina: Cu ce?
Cezara: CU un bat.
Maria: Era lipicios.
Valentina: De la inceput?
Cezara: Da, duuuuuh! Acidu` uric nu e lipicios.
Valentina: Naspa! Ce-avea pe el?
Cezara: Nu stiu, n-am gustat.
Maria: Bai, unde-i Tzu?
Sanziana: Nu stiu.
Irina: Ia, Sanziana, poate-i afara!!!
Tzu: Poate, dar nu e sigur.
Maria: A, Tzu e aici.
Irina: In mod uimitor!
Cezara: Mai e cineva afara? Chiar, chiar, hai sa-l lasam afara!
Tzu: Pe cine?
Irina: Pe ala cu batu` lipicios.
Tzu: Cine-i ala?
Irina: Nu stim inca.
Valentina: Chiar, stem toti? Irina!
Irina: a!
Valentina: Cezara!
Cezara: Bai, da` tu faci facultate ca sa raspunzi cu `a!`? Ma-ta ce zice?
Irina: Ma-ta mi-a fost diriga!
Valentina: Maria!
Maria: Aici is!
Valentina: Sanziana!
Sanziana: In da house!
Valentina: Tzu!
Tzu: Ihi.
Sanziana: Uei, Tzu e aici.
Irina: Sanziana, esti proasta!
Sanziana: Muriti in bezna!!

....

Sanziana: Tzu?..

...

Sanziana: Na, ca nu-i aici!

0 comentarii:

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Copyright 2008-2009 @ V.V.